sobota, 18 października 2014

Pesto bazyliowe z kurczakiem i oliwkami

Makaron tagliatelle bardzo dobrze komponuje się ze świeżym, zielonym, bazyliowym pesto. Dla wielu danie składające się z makaronu i pesto jest wystarczające. Dla mnie, aby danie było bardziej urozmaicone, dodałam kurczaka i czarne oliwki.

Danie expresowe :)

W przygotowaniu tego dania nie ma żadnej większej filozofii, jako że pesto zawsze kupuje gotowe. Ale nie ze słoika. W Lidlu można kupić świeże pesto w małym plastikowym pojemniku. Dla mnie jest ono idealne i w konsystencji i w smaku dlatego nie mam potrzeby jego samodzielnego przygotowywania.

Dlatego, gdy naprawdę nie mam czasu gotować, a chce zjeść pożywny obiad, wyjmuję z lodówki pesto, który kupuje przy każdej wizycie w Lidlu.

Na patelni wystarczy usmażyć kurczaka, dodać pesto, czarne oliwki i gotowe :) Opcjonalnie można dorzucić suszone pomidory.

Polecam tylko wymierzać makaron z pesto jak jeszcze jest na patelni, aby składniki dobrze się połączyły.

I gotowe :)

1 komentarz:

  1. Ostatnio robilam tylko bez oliwek, natomiast dodalam suszone pomidory do pesto :) pychotka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...