niedziela, 21 grudnia 2014

Bananowy zawrót głowy - placuszki z miodem i jogurtem

W portalach i blogach kulinarnych prawdziwy przedświąteczny szał bożonarodzeniowy... Dziś prym wiodą przepisy tradycyjne jak uszka, pierogi, krokiety, keksy czy pierniczki... U mnie zaś, zupełnie w oderwaniu od tego świątecznego anturażu... Ja swoje święta spędzam z rodzinnym domu, od którego dzieli mnie 180 km. Dlatego też sama nie przygotowuje się specjalnie do świąt... Wszystko będzie się dla mnie działo za kilka dni, gdy dotrę do rodzinnego miasta :)

Jeśli Ty też jesteś w podobnej sytuacji jak moja, wiadomo, że do świąt trzeba jeszcze tych kilka dni wytrzymać, dlatego też polecam Ci przepis na proste, szybie, pyszne śniadanie. Bądź też każdy inny posiłek według Twojego kulinarnego gustu.



Placuszki bananowe to recepta na szybki posiłek, którego rezultatem jest maksimum smaku. 

Składniki (8 placuszków)
1 banan
1 jajko
1 łyżka jogurtu greckiego
2 łyżki mąki 
1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
1/4 łyżeczki sody
szczypta soli

Przygotowanie:
Banana rozgniatamy widelcem. Dodajemy jajko, jogurt, mąkę. Następnie proszek, sodę i sól. Wszystko mieszamy. Patelnię skrapiamy oliwą w minimalnej ilości, układamy łyżką placki i smażymy z obu stron. 
Podajemy z pokrojonym bananem, jogurtem greckim i miodem.


 POLECAM GORĄCO :)


1 komentarz:

  1. Oo dluzszego czasu zbieram sie za zrobienie takich placuszkow, ciekawa tez jestem czy pasowac bedzie to nich syrop klonowy....hmmm ???

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...